Διαχείριση
Πολυκατοικιών

Η διαχείριση πολυκατοικιών και η ήρεμη  συγκατοίκηση είναι για εμάς ο πρωταρχικός μας στόχος.

Τι Κάνουμε Στη Διαχείριση Πολυκατοικιών

Ποιες είναι οι εργασίες που εκτελούμε στη διαχείριση πολυκατοικιών από την ώρα που θα παραλάβουμε

h

Έκδοση

 Εκδίδουμε τα κοινόχρηστα μέσα στο τελευταίο πενθήμερο του μήνα και οι δαπάνες που περιλαμβάνουν αφορούν έξοδα για τον μήνα που πέρασε.

Μοίρασμα

Μοιράζουμε τα κοινόχρηστα σε όλα τα διαμερίσματα ή στον χώρο της επιθυμίας σας ή τα αποστέλλουμε στο προσωπικό σας email.

Είσπτραξη

Εισπράττουμε τα κοινόχρηστα από τα διαμερίσματα ή από τον χώρο της επιθυμίας σας σύμφωνα με τις προγραμματισμένες ημερομηνίες είσπραξης.

%

Εισπράξεις που γίνονται με κατάθεση σε τράπεζα

Διαχείριση Πολυκατοικιών

& Εισπράξεις Με Κατάθεση Στην Τράπεζα 

My Puerta

On line Υπηρεσίες Ενημέρωσης συνιδιοκτητών

  • Πελάτες που χρησιμοποιούν τις Online υπηρεσίες μας 74% 74%
  • Πελάτες που δεν χρησιμοποιούσαν αλλά με την βοήθειά μας ξεκίνησαν 26% 26%
  • Πελάτες που είναι χαρούμενοι και ενημερώνονται μόνο από το My Puerta 67% 67%

Λογαριασμός

Μπείτε στη σελίδα My Puerta για να κάνετε τον λογαριασμό σας (account) ώστε να έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή

Έγκριση

Η Puerta, από την στιγμή που θα κάνετε το λογαριασμό σας στην εφαρμογή My Puerta, θα κάνει ταυτοποίηση στοιχείων προκειμένου να διατηρήθούν τα προσωπικά δεδομένα και τελικά θα σας δώσει πρόσβαση

Πληρωμή Κοινοχρήστων

Συνδεθείτε και πληρώστε με κάρτα τα κοινόχρηστα σας εύκολα.

Παρακολουθείστε το ιστορικό των συναλλαγών σας και κρατήστε τον έλεγχο.

Download

Δείτε στο κινητό ή στον υπολογιστή τα ειδοποιητήρια κοινοχρήστων, τις συγκεντρωτικές καταστάσεις καθώς και τα παραστατικά εξόδων που κάθε μήνα χρεώνονται στην πολυκατοικία σας.

Κατεβάστε τη Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας και τα Πρακτικά Γενικών Συνελεύσεων.

Ταμείο

Δείτε το ταμείο της πολυκατοικίας και όλη την οικονομική κατάσταση.

Μίλησαν για μας

“Είμαι ιδιοκτήτης σε δύο διαμερίσματα που διαχειρίζεται η Puerta. Στο ένα κατοικώ και το άλλο το ενοικιάζω σε ένα φοιτητή. Μέσα από τον λογαριασμό μου στο My Puerta μπορώ να βλέπω όλα τα διαμερίσματα μου και να παρακολουθώ την πορεία του διαμερίσματος που εκμεταλεύομαι. Είναι σημαντικό γιατί στο παρελθόν αντιμετώπισα προβλήματα με οφειλές”

Μαριάννα Παπαποστόλου

Ιδιοκτήτης διαμερίσματος

“Χρησιμοποιώ το My Puerta τα τελευταία 4 χρόνια. Πραγματικά πολύτιμο εργαλείο. Βλέπω τα ειδοποιητήρια κοινοχρήστων του διαμερίσματός μου και τα εξοφλώ απευθείας. Μπορώ να τα κατεβάσω και στο κινητό ή στον υπολογιστή μου”

Κατερίνα Αποστόλου

Ιδιοκτήτης διαμερίσματος

“Λύθηκαν τα χέρια μου. Μπαίνοντας στο λογαριασμό μου βλέπω όλη την εικόνα της πολυκατοικίας και με ευκολία κάνω τις πληρωμές μου. Επίσης, βλέπω αν η εταιρεία εξοφλεί όλους τους λογαριασμούς που μας χρεώνει και την οικονομικά κατάσταση”

Μαρία Αστερίου

Ιδιοκτήτης διαμερίσματος

Δημιουργουμε νεες ιδεες

Λυνουμε προβληματα

Οι εργασίες μας και οι δουλειές μας με αριθμούς.

ΠολυκατοικΙες

ΠΕΛΑΤΕΣ

Προσφορες

Εργασιες

Διαχείριση Πολυκατοικιών

& Εργασίες 

  • Πελάτες που χρησιμοποιούν τις Online υπηρεσίες μας 68% 68%
  • Πελάτες που δεν χρησιμοποιούσαν αλλά με την βοήθειά μας ξεκίνησαν 26% 26%
  • Πελάτες που είναι χαρούμενοι και ενημερώνονται μόνο από το My Puerta 72% 72%

Εργασίες που ανατέθηκαν

Εργασίες που εκτελέστηκαν

Επίβλεψη

Επισκεπτόμαστε την πολυκατοικία μία φορά την εβδομάδα για επίβλεψη ζημιών και είσπραξη κοινοχρήστων κατόπιν προγραμματισμού.

Αυτό δεν σημαίνει ότι αν υπάρχει ανάγκη δεν θα ξαναεπισκεφθούμε την πολυκατοικία.

Είμαστε διαχειριστές, κάνουμε διαχείριση κοινοχρήστων και οφείλουμε να επισκεπτόμαστε την πολυκατοικία όσες φορές αυτό κρίνεται αναγκαίο με σκοπό να δίνουμε λύση σε κάθε πρόβλημα που προκύπτει.

Εργασίες & Βλάβες

Επισκευάζουμε οι ίδιοι μικροζημιές (π.χ λάμπες).

Μεγαλύτερες εργασίες τις αναθέτουμε σε εξωτερικά συνεργεία συνεργαζόμενα με την εταιρεία.

Για εργασίες που το κόστος είναι άνω των 300,00€ προξενούμε Γενική Συνέλευση ώστε να αποφασίσουν οι ενοικιαστές και οι ιδιοκτήτες για την εκτέλεση της εργασίας

Πετρέλαιο & Ανεφοδιασμός

Ελέγχουμε τη στάθμη του πετρελαίου και κάνουμε ανεφοδιασμό, όπου αυτό απαιτείται.

Ο ανεφοδιασμός γίνεται πάντα με την παρουσία ενός ή και περισσοτέρων από τους διαμένοντες στην πολυκατοικία προκειμένου να αποφεύγουμε προστριβές και υπόνοιες σχετικά με τη σωστή ή μη παραλαβή.

Μετρητές Θέρμανσης

Καταγράφουμε και φωτογραφίζουμε τους μετρητές θέρμανσης (πετρέλαιο ή φυσικό αέριο) πάντα την τελευταία ημέρα του μήνα.

Διατηρούμε ψηφιακό αρχείο των φωτογραφιών και το ανεβάζουμε στο My Puerta με σκοπό να το βλέπουν όλοι.

Σκοπός μας να εξαλειφθούν οι αμφιβολίες των διαμενόντων σχετικά με τις μονάδες κατανάλωσης θέρμανσης και τη διαχείριση κοινοχρήστων.

Διαχείριση Πολυκατοικιών

Αρχεία Και Άλλα Παραστατικά 

Φάκελος Παραστατικών

Διατηρούμε φάκελο με όλα τα νόμιμα παραστατικά που δικαιολογούν τα έξοδα που κάθε φορά χρεώνονται στην πολυκατοικία.

Νομιμότητα & Κανονικότητα στη Διαχείριση Πολυκατοικιών

Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να βλέπετε το φάκελο ώστε να ελέγχετε για τη νομιμότητα και κανονικότητα όλων των δικαιολογητικών.

Επίσης, μπορείτε να βλέπετε το αρχείο κάνοντας την εγγραφή σας στο My Puerta.

Γενικές Συνελεύσεις

Οι Γενικές Συνελεύσεις είναι η κινητήρια δύναμη της πολυκατοικίας καθώς οι αποφάσεις της είναι αυτές που ρυθμίζουν τη λειτουργία της.

Γενικές Συνελεύσεις

Την περίοδο Σεπτέμβριος/Δεκέμβριος διοργανώνουμε τις Ετήσιες Γενικές Συνελεύσεις σε όλες τις πολυκατοικίες που διαχειριζόμαστε.

Βασικό θέμα συζήτησης ο ετήσιος οικονομικός απολογισμός.

 

w

Έκτακτες Συνελεύσεις

Τις άλλες  περιόδους διενεργούνται Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις ανάλογα με τα προβλήματα που προκύπτουν κάθε φορά.

Οφειλές Κοινοχρήστων

Με βάση την εισπραξιμότητα ορίζεται η ευρυθμη λειτουργία του κτιρίου καθώς τα έξοδά του χρήζουν εξόφλησης.

%

Επίπεδο Εισπραξιμότητας

%

Επίπεδο Εισπραξιμότητας Μετά από Αγωγή

Είμαστε κοντά με τους ιδιοκτήτες για να μπορούμε να λύνουμε όσο το δυνατόν ευκολότερα τα προβλήματα γιατί όταν μένουν διογκώνονται

Εμπειρία

Η εταιρεία έχει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση πολυκατοικιών και το θέμα των οφειλών το αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη αποφασιστικότητα.

3ος μήνας οφειλής

Τον 3ο μήνα οφειλής αποστέλλεται ενημερωτικό sms προς τον οφειλέτη και τον ιδιοκτήτη του

4ος μήνας οφειλής

Τον 4ο μήνα οφειλής αποστέλλεται ενημερωτική επιστολή προς τον οφειλέτη και τον ιδιοκτήτη του

5ος μήνας οφειλής

Τον 5ο μήνα οφειλής αποστέλλεται εξώδικο προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος

6ος μήνας οφειλής

Τον 6ο μήνα οφειλής και εφόσον το ποσό το επιτρέπει κατόπιν απόφασης Γενικής Συνέλευσης διενεργείται διαμέσω του δικαστικού τμήματος της εταιρείας αγωγή ή διαταγή πληρωμής προς τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος.

Why We Are
Different

Είμαστε διαφορετικοί γιατί αντιμετωπίζουμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά δίνοντας το ενδιαφέρον που χρειάζεται ακόμη και σε περιπτώσεις που δεν σχετίζονται με τα κοινόχρηστα σημεία της πολυκατοικίας αλλά με τα ατομικά προβλήματα των πελατών μας.

Our Skills

Οι δεξιότητές μας έτσι όπως εξελίσονται στην καθημερινότητα.

7

Προσωπικός Λογαριασμός

Ο κάθε συνδιαμένοντας έχει τον προσωπικό του λογαριασμό που μπορεί να βλέπει και να εκτυπώνει όλα όσα έχουν σχέση με την πολυκατοικία που μένει

x

Ανθρώπινη Αντιμετώπιση

Αντιμετωπίζουμε ανθρώπινα κάθε πρόβλημα και με συνέπεια

Εμπειρία στη Διαχείριση

Τα βασικά χαρακτηριστικά που μπορούν να απογειώσουν τη συνεργασία σας μαζί μας και δημιουργήσουν τις προοπτικές που χρειάζεται ο κάθε διαχειριστής.

w

Συνέπεια

Συνέπεια σε όλα όσα λέμε και συμβουλεύουμε

Γνώση της Νομοθεσίας

Γνωρίζουμε τη νομοθεσία της πολυκατοικίας και μπορούμε να δώσουμε λύσεις με ακρίβεια

Let’s Start Something new
Say Hello!

Περιμένουμε την άποψή σας και είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε για ότι χρειαστείτε.

15 + 4 =

Share This