top of page

Γιατί πρέπει να διατηρείται αρχείο στη διαχείριση της πολυκατοικίας

Γιατί πρέπει να διατηρείται αρχείο στη διαχείριση της πολυκατοικίας;. Γιατί πρέπει να υπάρχει τάξη και σειρά σε όλα όσα κάνει στο κτίριο; Είναι μερικά ερωτήματα που καθημερινά υπάρχουν στο μυαλό όλων όσων ζουν σε πολυκατοικίες και βιώνουν την καθημερινότητά τους.

αρχείο στη διαχείριση της πολυκατοικίας
Κακή συντήρηση σε κοινόχρηστο χώρο πολυκατοικίας

Ο διαχειριστής της πολυκατοικίας πρέπει να διατηρεί αρχείο εξόδων για διάφορους λόγους, όπως:

  1. Διαφάνεια: Ένα οργανωμένο αρχείο εξόδων επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές να γνωρίζουν πού δαπανώνται τα χρήματα του ταμείου της πολυκατοικίας. Αυτό ενισχύει την εμπιστοσύνη στη διαχείριση.

  2. Λογοδοσία: Ο διαχειριστής είναι υπεύθυνος για τη σωστή χρήση των κοινών πόρων. Το αρχείο εξόδων χρησιμεύει ως αποδεικτικό στοιχείο για το πού έχουν διατεθεί τα χρήματα.

  3. Νομικές Υποχρεώσεις: Σε πολλές περιπτώσεις, η τήρηση αρχείου εξόδων είναι νομική υποχρέωση. Εάν υπάρξει αμφισβήτηση ή έλεγχος, το αρχείο αποδεικνύει την ορθή διαχείριση.

  4. Προγραμματισμός: Η καταγραφή των εξόδων βοηθά στον προγραμματισμό μελλοντικών δαπανών και στην εξοικονόμηση πόρων για έκτακτες ανάγκες (π.χ., επισκευές, συντήρηση).

  5. Αποφυγή Συγκρούσεων: Όταν όλα τα έξοδα είναι καταγεγραμμένα και διαθέσιμα για έλεγχο, μειώνονται οι πιθανότητες διαφωνιών μεταξύ των ενοίκων ή ιδιοκτητών.

  6. Καλή Οικονομική Διαχείριση: Το αρχείο εξόδων επιτρέπει τον έλεγχο των δαπανών, την παρακολούθηση του προϋπολογισμού και την εξασφάλιση ότι τα κοινόχρηστα καταβάλλονται σωστά.

Πως πρέπει να είναι ένα σωστά δομημένο αρχείο στη διαχείριση της πολυκατοικίας;

Ένα καλά δομημένο αρχείο εξόδων μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Ημερομηνία δαπάνης

  • Περιγραφή της δαπάνης

  • Ποσό

  • Σχετικά παραστατικά (π.χ. αποδείξεις, τιμολόγια)

  • Τρόπος πληρωμής

Αυτό διευκολύνει τόσο τον διαχειριστή όσο και τους ενοίκους σε καθημερινή βάση, αλλά και σε περιπτώσεις ελέγχου ή αλλαγής διαχείρισης.

Comments


απεντόμωση καταστημάτων

Η Puerta Διαχείριση δημιουργήθηκε τον Οκτώβρη του 2008 και αρχικά δραστηριοποιήθηκε στη διαχείριση πολυκατοικιών.

 

Στην πορεία και μέσα από τις ανάγκες των πελατών αναπτύχθηκαν η απεντόμωση και η καθαριότητα οικιακών & επαγγελματικών χώρων.

Μανδηλαρά 21 - ΤΚ 41 223 - Λάρισα

e. info@puerta.gr

t. 2410 730070

  • Facebook
  • Instagram

Contact us

© 2035 by Λευτέρης Φουρκιώτης

bottom of page